Kinderopvang

Wij hebben als Nijdjipskoalle twee partners wat betreft de opvangmogelijkheden. Zo kunt u in Grou kinderopvang krijgen in de vorm van kinderdagverblijf, buitenschoolse opvang, gastouderopvang, peuterspeelzaal en speelleergroep.
SKF (stichting kinderopvang Fryslân) heeft opvang in ons schoolgebouw en in het centrum van Grou.
Kids First verzorgt de opvang buiten ons schoolgebouw bij de voetbalkantine.

Met beide opvanginstanties hebben we goed overleg. Zo zorgen we voor een goede doorgaande lijn in afspraken, maar ook bv. dat kinderen opgehaald of gebracht worden voor de buitenschoolse opvang.

Contactgegevens:
SKF: www.kinderopvangfriesland.nl, 0566-760002
Kids First: www.kidsfirst.nl, 0880-350400

Doorgaande lijn en samenwerking
De samenwerking "kinderopvang-school" biedt kinderen van 0-13 een doorgaande ontwikkelingslijn aan. De verschillende partners, dragen bij aan de missie van de samenwerking, met behoud van en respect voor de eigen identiteit en kwaliteit van de verschillende organisaties. Want: “It takes a village to raise a child”.
Kinderen leren, ontwikkelen en spelen, binnen en buiten schooltijd en kunnen daar hun talenten ontwikkelen. Ontwikkelen en opvoeden vraagt ook om keuzes maken, daarom wordt het ook als waardevol ervaren dat ouders voor verschillende organisaties (bijvoorbeeld identiteit, kwaliteit of sfeer) kunnen kiezen. Wel met samenwerken en samen ontwikkelen hoog in het vaandel, want opgroeien doe je samen!